RPG

Alla är hemma!

Hej på er!
 
Jag vill inte säga, att jag är en samlare. Men jag är sjukglad, att jag nästan kan presentera alla färgerna hos fjordhästarna. Bara den vitblacka saknas fortfarande och jag har ingen hoppning på att kunna avla den.
 
Framförallt Mr. Harlekin, Autumnpumpa, är lite speciell för mig. Han är nämligen en unge ur min egen avel, som jag kunde uppfostra. Det var spännande att se, vad hände och hur resultatet skulle bli. Hans mor är Springmelody, en ljusbrunblack, och hans far är Autumnsong, en ... ja, då ville jag gärna börja diskutera om igen, vad han egentligen är. Jag tenderar mer och mer till musblack, trots att det bruna i pälsen. Det "svarta" kan ju vara sommarblek eller finns det ett gulanlag? Så svart att bedöma! Men hur som helst, resultatet har blivit en brunblack häst. XD
 
Ha det så roligt!