Om jag ska komma och köpa en Spirit Jr.?

Jamen! Hej på er!
 
Det var verkligen väldigt länge sen, att jag hade skrivit något nytt på min blogg. ;) Men så som livet spelar med en, finns det inte alltid tillräcklig tid för allt och man måste tyvärr prioritera. I första hand står så klart jobbet. Detta kan man inte ignorera och sedan följer privatlivet med personliga önskemål innan det virtuella livet får börja. =D Det är nu så mycket som jag har lärt mig att njuta. Konstigt, men sant. Om livet blev stressigare och stressigare, så började jag flytta mer och mer i den virtuella världen - resp. om man saknar vännar. Vad bra, att det hade kommit precis tvärtom nu! ;) Mindre stress och mer lust på att leva sitt liv!
 
Dock tappade jag inte intresse på SSO. Jag läser varje onsdag nyheterna och loggar in mig på nån dag, för att klara de nya uppgifterna. Det är just nu bara den tiden, som jag investerar i SSO. Men tar vi lite mer tid för idag. :)
 
Jag är så sjukt glad, att de gav ut en ny fjordhästvariation! Det var ett måste för en fjordhästfan att köpa den, eftersom jag tycker, att denna ser bäst ut av alla. Färgen är så charakterisk och typisk för den här rasen, så att man inte skulle missa den. Fortfarande saknar jag tyvärr den vitblacka i min samling. ;( Lite synd, dock hoppningen dör till sist. :D
 
Och Spirit (Jr. - ju, det är väl hans son och inte Spirit själv) då? Hm ... jag funderade väldigt länge om han, om jag skulle köpa den eller inte. Jag älskar otroligt mycket den första Spiritfilmen från 2002 (Spirit har då ingen bläs), samt musiken från Bryan Adams och tänkte redan sedan, att det hade varit roligt att ha honom som figur eller senare i ett spel nånstans. Vilken rolig grej egentligen, att det skulle bli SSO! =D De lyckades otroligt bra!
Ändå ska jag inte köpa honom och ska vara glad, att jag har en liten Breyer-figur i mitt skåp, som lika honom väldigt mycket. Jag måste hålla hus med mina SC och jag har helt andra hästar i ögat, som jag gärna vill köpa. =) Där här det varit en gång till: att sätta prioritet.
 
Kanske nästa gång, när han skulle dyka upp igen.
 
Ha en fin vår! :)
#1 - - Cecilia Gladefield :

Önskar mig också en vitblack fjording. ;)
En ny modell av fjording skulle också vara intressant :3 Fjordingar är bäst <3 ;)