Missade jag något?

Eller ibland behöver man bara lite mer tålamod än vanligt. När de nya Frieserhästarna hade kommit ut, förväntade jag mig direkt, att de gamla ska dyker upp på Ferdinands hästmarknad. Jag var lite besviken, när det inte hade hänt och saknade dem direkt, eftersom jag tycker om dem. Men jag litar på SSO och marknadsstrategierna, att de gamla Frieserhästarna ska komma ut igen. ;D Allt annat skulle vara underligt, eller hur?
 
"Quote"
 
2016-07-06 08:00:00
 
Hej allihopa, och välkomna till denna veckas uppdatering där det är dags för oss att avslöja de urläckra nya Premium Frieserhästarna!

Helt nya Frieserhästar
Star Stables designgäng har jobbat hårt med att designa om och uppdatera Jorviks Frieserhästar, och i dag är dagen som du kan ta med dig en hem!


Fabulösa Frieser!

Med sin helt nya design och animationer, så är de nya Frieserhästarna oerhört förtjusande! De gamla versionerna av Frieserhästarna kommer att flyttas till Hästmarknaden där de kommer att säljas för 790SC.

INFORMATIONSBLAD FÖR DEN NYA RASEN:

★ Vilken är den nya rasen?
Den vackert uppdaterade Premium Frieserhästen!
★ Var kan jag köpa dem?
De finns till salu på Steves Gård
★ Hur mycket kostar de?
990 Star Coins.
★ Vilken level måste jag vara?
Premium Frieserhästarna kommer att vara tillgängliga från och med level 12!
★ Behöver jag bygga något särskilt rykte?
Nepp!
★ Vilka färger kan jag välja mellan?
Det finns tre underbara variationer på mörka färger att välja mellan!