Gimp är häftig!

Hej på er!
 
Istället av gå ut och rida omkring med Bobby (Summerdale) resp. träna Sigge (Wintersecret) hade jag suttit framför datorn och skapade en bild med programmet Gimp. Det har blivit häftigt och var så roligt att göra! Jag funderade om, hur min Dreamer hade sett ut som föl och började att konstruera. Resultatet kan låta sig se, eller?
 
Egentligen var det helt enkelt och underbart att se, hur det gick framåt. Jag behövde bara en lineart (OBS!!! Akta på reglerna, om ni tar en lineart av någon annan!) som detta:
 
 
Samt idén, hur man kunde klippa ut och sätta ihop på nytt allt.
 
En absolut rolig och enkel grej, som alla kan göra! :)
 
Testa ut detta och ha det roligt!
/Cyndi :D
 
 
*** P.S. ***
 
Jag själv funderade lite grann, hur det kunde vara med föl i spelet SSO. Då tänker jag med på spelet "Horse Haven" och tycker, att det också kunde funka hos SSO. Man behöver två hästar (de kan fortfarande vara könlösa hos SSO), betala ett visst bidrag Star Coins och fölets päls är per slump, samt ras, som ändå blir bestämd genom föräldrarna.
 
T.ex.
Häst A är en starthäst och häst B är en Quarter.
Slumpen räknas: Starthäst 70% och Quarter 30%.
Priset kan vara 750 SC.
Pälsens slump kan också vara uppdelat i sällanheten.
 
Ett föl får man direkt och det behöver 30 dagar för att växa upp. Först sedan har man en ny vuxen häst, som man kan rida och träna. ;D
 
Jag kunde tänka mig att avla mer starthästarna med en päls, som man inte kan köpa på marknaden. En roligt grej, eller? =)