Fascinerande, eller hur?

Det är alltid en skoj att byta hästens man och därmed utseendet och karaktären. Vilken skillnad mellan min Sony och den för köpta hästen. (Jag hoppas, ordet "för köpta" är rätt, annars korrigera mig, var så snäll!)
Nej, jag tänker, Sony ser trevligare ut med en lång man och mer på ett naturligt sätt. Jag tycker inte om alla manvariationer, men jag vill försöka att får ihop alla, som jag gillar. Det vore den första (o), tredje (o), fjärde (x), (femte, om det hade varit tvärtom och lite längre), sjätte (o), sjunde (x).
Den åttonde är lite för överdriven efter min smak - tyvärr.
#1 - - Ada Wolfdaughter :

Hästen blev sjuuukt mkt sötare och vackrare i den långa manen som du valde :D
Jag skulle nog kanske uttrycka mig med orden ; original versionen av hästen eller standard versionen av hästen, istället av "för köpta hästen" :)

Svar: Ah! En stor tack för hjälpen ;D Ofta är det så, att man har en bestämd fras i tanken i sitt språk och så kommer man inte på något annat.
winterborn.blogg.se