Verkligheten vs. Spel

 
Hej kära vänner och medspelare!
 
Tyvärr blev jag väldigt inaktiv att skriva på min blogg. Det känns så, att jag inte var ensam med. Men tiden går och ändras. I början gick jag på skolan och hade mycket fritid på eftermiddagen, därefter började jag jobba och tjänade mer pengar, så att jag kunde börja med nya hobbies. Medan den tiden uttråkade också SSO och så tappade jag lusten på att spela.
 
Att skapa druidpaddocken på nytt med en häst som belöning fångade mig att spela igen. Jag hoppas, att de skapar mer sådana uppgifter. Äntligen är det också lätt att levla klart sina hästar. Nu är jag mycket på tur att kämpa mot Dark Core, samla in Marys djur och här och där tävla på tävlingsbanan.
 
En nyhet finns kvar: nyligen har jag en generation 1 häst såld. Det fanns ingen väg att vänja sig och såg absolut konstigt ut att sitta och rida på denna. Min frieserhäst "Summerpearl" finns ej längre. Dock är jag ganska nöjd med de nya generation 3 hästarna och önskar mig mer av dem :)
 
Bara ett skönhetsfel har de nya ändå, varför jag ej tycker om Andalusiern (hellre istället Lusitano) och ej köper ett Fullblod:
 
 
Snälla SSO-team ... vad gör ni?
 
Vi får väl se i framtiden, om jag kan aktivera min blogg igen. Håll koll!