Retrohästar

Det är ingen hemlighet, att jag inte har blivit vän med de hela nya hästtyperna. En roligt grej utan tvival och utvecklingen måste gå framåt, men jag önskar också mig mer retro. Framförallt "Lady" skulle jag gärna köpa eller hästen, som jag tycker, som är väldig sällan att se. Jag var så glad, när jag hade sett Lady. Så underbart, att man inte glömmer bort starthästarna. Jag vill ha mer av dem (eller de med nya tecken, som står överallt i stallet)!
Det känns redan så, som än SSO-teamet gick ett litet steg tillbaka. Vilken fin snygging!
#1 - - Cecilia Gladefield:

Är också lite mer kär i de gamla hästtyperna ;P har ännu inte hunnit vänja mig vid de nya animationerna då det är så stor skillnad xD Samt så önskar jag verkligen att de ska införa de två äldsta hästtyperna som kommer från de gamla Starstable årstidsryttarna spelen. Man kan se dem i SSO i form av npc hästarna i stallen samt Justin Moorlands häst. Har försökt önska in dem i spelet flera år nu, haha xD

Svar: Vad roligt att läsa! =D Och tack ska du ha! Det känns så otroligt bra att veta, att man inte är ensam med den här tanken! Nyligen hade jag skrivit till SSO igen, att jag önskade mig flera starthäst-kopior. Vi får se, om de skulle komma på en retrotripp någon gång. ;)
winterborn.blogg.se

#2 - - Kara Bravedawn:

Gillar lite mer de gamla än de nya med de nya animationerna,etc också. Har inte än en häst med de nya animationerna ;D Samtidigt önskar jag att man kan köpa starthästarna för jag älskar hur de ser ut, de alla olika färgerna!

Svar: Ha tack för din kommentar =D
winterborn.blogg.se