RPG

Längtan efter snö

Hej på er!
 
Det var nu länge sedan, när jag hade skrivit den sista gången. Lite synd, men vad ska man göra, om man är upptagen hela tiden? Är inte mina hästar och vänner viktigare (eller mitt jobb med) än att berätta till er, vad så hände i mitt liv? Jag tror, då behöver jag intenting säga om detta. Men en grej finns nu, som jag skulle vilja, vill och måste berätta om:
 
Jag längtar efter snö!!!! När ska den äntligen komma? Jag vill ha snö! Nu! Ja, det känns nu lite barnsligt att gnälla, men jag är så trött på det samma vädret. 50 veckor i året! Om jag skulle be böner till vädergud? Jag tycker väldigt mycket om alla årstider, som gör världen lite annorlunda. Dessutom har varje årstid sin charm, som jag inte skulle vilja missa. Eller hur?
 
En stor längtan uppkom när jag red till Mrs Holdsworth hus i Moorland.
 
Ha det så gott alla!