En ny ridklubb

Jag är nu medlem i en ny ridklubb med en del av mina gamla vänner. Vad hände? Det vet inte jag själv, därför att jag var så inaktiv. Men är det viktigt att veta grunden, om man träffas igen? Det tror inte jag. Ha det roligt alla!
 
 
Klubben är för spelare över 18 år.
#1 - - Alanis Moonstorm:

Hejsan. Historien om vad som hände SLS i korthet:

Det som hände var att vi var en tio(eller fler?) personer som gick ur SLS på grund av att vi kände att vi inte passade in och bara orsakade spänningar i gruppen. Sedan upplöste ägaren till SLS klubben utan att förvarna sina medlemmar och skyllde på oss när hon fick frågan varför.

Men vad härligt att du är i Brave Aces! Det är trevliga människor. Hoppas ni har skitkul :D

Svar: Jag tackar dig för förklaringen :) Och vad gör du nu?
winterborn.blogg.se

#2 - - Alanis Moonstorm:

Åh, jag gör inte så mycket. Är med i klubben Silent Witches Society och har skoj med folket där en hel del. Det händer inte så mycket annat för mig i spelet eftersom jag har gjort allt jag kan göra nu.