Äntligen!

Efter 2 år väntan fick jag äntligen sadeln av midsommarsetet idag! Vilken längtan tog nu ett slut! =D Jag är helt lättnad nu! Då kan man bara undra, om det verkligen är så kul med slumpen. :/
Trevlig sommar på er!
#1 - - Cecilia Gladefield:

Grattis :D
Vad fin din ponny blev i setet!<3 :D
Ja slumpen känns sådär. Särskilt när man har kämpat i en halvtimma att hitta skatten och så får man ett par shorts som man redan fått fem gånger innan.. Känns surt xD haha
Men men bara att kämpa på! ;D

Svar: Ja, det känns väldigt jobbigt! ;D Tack ska du ha och en trevlig sommar! ^,^
winterborn.blogg.se

#2 - - Valle:

Gillar setet väldigt mycket, så färg glatt! Man får dock mycket andra fina saker, lite surt dock när man får ett äpple eller en morot! :")

Svar: Ja, tycker jag med, därför var jag så sur och ledsen, att det behövde en så lång tid, innan jag fick komplett setet. =D Ja just det! Hade jag inte fått en gång den här gången. Vad konstigt! Lycka till på dig och en trevlig sommar! ;D
winterborn.blogg.se