"Star Rider" stjärna

Idag lämnade jag in en idé om den star rider stjärnan. Ofta tycker jag, att det är synd, att man inte kan se de hela tyglarna eller stjärnan känns störande vid en annan huvuddekoration. Jag vet, att stjärnan ska visas, att man är star rider och är privilegierad, men egentligen bryr jag inte mig om detta. Är det verkligen så viktigt?
 
Så hade jag haft två olika tankar, som jag hade skrivit till SSO:
 
1. Stjärnan blir en huvuddekoration bara för star rider. Så kan varje spelare själv bestämma, om man vill visa eller inte. Eller:
2. Varje spelare kan gömma stjärnan som hatten som man har på sig (om stjärnan måste vara).
 
Att editera en bild är enkelt, men onödigt, om man hade haft en enskild funktion ... eller?
 
Jag tycker väldigt mycket om det nya iriska koboldsetet. =D
 
Setet matchar väldigt bra på den här hästen:
Ha en bra veckostart imorgon!
#1 - - Cecilia Gladefield:

Blev inspirerad av ditt inlägg och kom på en till ide angående star rider stjärnan. De enda områden man har tillgång till som icke star rider är ML, FP och Skördebygden( rätta mig om jag har fel ;P) så om man är någonstans utanför de områdena så är det självklart att man är starrider, då behövs inte stjärnan ;P Så mitt förslag är att stjärnan bara blir synlig i icke star rider områden ;D Vad tycks?

Svar: Hej på dig =D Ja det vore ett alternativ till och vilken bra tanke! Så kan man lätt skilja alla. (Jag tror, att det bara är ML och FP + Gallerian, som är fria för alla.) Tack för din kommentar! ;D
winterborn.blogg.se