Onsdag ... igen =D

Var är jag? OO Hjälp! Jag är i nirvara! Vänta ... Är det 60 talet? Eller 70 talet? Oo Heavy! =D
 
- Prosit! Näsduk? ;)
- Nej tack!
 
Vet ni, vad jag verkligen undrar?
Varför ställde man inte upp ballongen på den samma platsen,
där Nico startade för att flygga mot Dinodalen?
 
Vet ni, vad jag hittade? En fux! XD Kolla:
 
Källa: http://www.morgancolors.com/basecolors.htm -> MERWIN ALL A BREEZE
 
Och till sist ett blick tillbaka:
Jag tyckte om regnbågarna =D
 
Ha det så gott!
#1 - - Cecilia Gladefield:

Grattis till level 19! ;D
Det här med hästfärger är super intressant. Roligt med fuxen du hittade, hade ingen aning om att en fux kunde vara så mörk i nyansen. Häftigt! Måste verkligen läsa mer om hästfärger då det är ett så roligt ämne. Trist bara med folk som ska tjafsa och bråka när man har olika åsikter :/ (Syftar på ditt tidigare inlägg om hästfärger)

Svar: Tack ska du ha =D Jag tycker, att man gärna får ha olika åsikter - framförallt sin egen, men man skulle också vara så snäll och kunna argumentera resp. förklara mer, om man tycker, något är absolut fel. Annars kan man inte diskutera resp. förbättra detta. ;) ... P.S. det är ett svårt ämne XD så många olika färger, men värst är, att nästan varje färg också har två eller mer namn (se isabell och palomino). Ha det så gott! =D
winterborn.blogg.se