Idéer, idéer, idéer ...

Egentligen är det synd, att SSO inte ha ett eget forum, för att kunna samla alla spelarens tanka resp. bjuda en gemensam mötesplats till spelet. På den ena sidan är det definitivt lättare att ge bort ansvaret till facebook and Co. om skrivarens innehåll, men på den andra sidan är det otroligt tråkigt, eftersom olika informationer spridas på olika platser samt former och mycket tappas bort eller dyka upp flera gånger. Sedan finns det bråk om vem hade kommit först på. Så tror jag med, att mina idéer och tanker inte står ensamt för sig, utan det finns andra spelare, som säkert hade haft samma inspiration. T.ex. den här nu:

Bort med spelarens namn! Bara om man lägger muspilen på karaktären så får man se namnet. Klart är det roligt att se ett grönt namn för att veta att det är en kompis och jag kan tänka mig, att inte alla skulle hålla med här ;D

 
Vad jag skulle önska mig? Det är absolut kul, att de nya hästarna kan beta och vila ... men tyvärr för kort som jag tycker! De nya animationerna är toppen utan tvivel, men byta för ofta. Jag skulle gärna längre kunna observera en häst, som betar eller vilar. (Naturligtvis starthästarna med! =D)
#1 - - Cecilia Gladefield:

Intressant det du skriver. I nuläget får de en massa ideer från Ig,fb och från supportformuläret så ett slags forum kanske skulle vara smidigare? Dock svårt att veta vad SSO-teamet själva tycker är lättast att jobba med^^ När det gäller namn så håller jag med om att det skulle vara kul om det fanns en funktion som man kunde använda för att tillfälligt "stänga av" synligheten på dem och det skulle också gälla namn på gator, områden och indikatorn på globalchatten. Då skulle man få bättre chans till att fotografera/spela in videoklipp bättre ;P