Jag behöver lite hjälp av er! =D

Kanske några har undrat redan, att jag inte än tog upp de nya welshponnyer på min blogg. Tjoa, det har en grund, eftersom det finns ett problem:
 
Det är trevligt gjort av SSO att ställa ponnyerna bakom ett staket, men så får jag nu ingen chans mer att ta kort helt självständigt, utan måste be andra om hjälp, som hade köpt de nya. Jag själv hade redan köpt en, men hans kompisar saknas:
 
Om jag vet, när jag har tid för att träffa era ponnyer, så ska jag skriva här en tid eller skriva spontant på den Marshmallow Clouds globalchatten eller skicka gärna ett pn till mig. Tack ska ni ha redan i förhand! =D
 
Annars: ja, det är nu summertime och mina sommarhäster står redan redo! Jag hoppas, att jag kan fixa allt och presentera dem under den här helgen! ;D
 
Ha det så bra och en fin nationaldag!
#1 - - Alanis Moonstorm:

http://imgur.com/XbjILXq

Funkar den här?
(den är stökigt urklippt, hoppas det inte gör något)

Svar: Åh kul! =D En stor tack och Bamsekram ska du få! Lite pinsamt, men nu märker jag, att jag skulle beskriva lite mer, hur jag tänkte mig, innan det kanske svimmar in mer bilder OO Tack för din kommentar! Jag tar gärna upp din lilla welshponny ;)
winterborn.blogg.se