Hjälp! Hjälp! ... Jag behöver er hjälp! =D

Hej på dig, kära läsare och hjälpare! ^.^
 
Igår hade jag skrivit ett inlägg utan att fundera lite gran mer om detta. Jag tänkte bara: ja, ett livstecken och en uppdatering av bloggen kunde vara trevlig och märkte, hur krångligt det är med de nya ponnyerna. Det var dags att skriva något, använda det svenska språket igen. Tack Alanis, att du sparkade mig omedveten i rumpan! =D
 
Men hur tänkte jag då, hur ni kan hjälpa mig. Om ni vill gärna lämna in bilder, tar jag gärna emot dem! =D Annars träffar jag gärna er i spelet, när det skulle fungera igen. (YES! Man kan spela igen ^.^)
 
Om jag tar kort av en ny häst, så tar jag principiellt en "pixelbild" (det bästa sättet att klippa ut detta). Ta gärna de här inställningarna:
 
 Sedan tar jag in den samma positionen hos alla:
 
Jag ställer mig framför hästen, men akta på, att solen skiner på den, inget gräs betäcker benen, vi inte står snett på en backe eller det inte finns någon kontrast till bakgrunden (som gör det svårare att klippa ut). Vinkeln är klart lite snett och horizontale i mitten, så att jag kan ställa upp alla häster på ett råd sedan. (Det kan/får också bli en stor utmaning för mig att sätta dem ihop XD.)
 
Så är det, när jag tar kort av en häst! ;D Inga konstigheter eller hemligheter, bara användningen av detta, som man har. Såhär:
 
En stor tack på er och en trevlig, solig, samt lite regnig (växterna behöver vatten) helg! Vi hörs!