RPG

Vintervår

Hej på er!
 
Våren hade redan kommit, men jag litade inte direkt på den. Det finns nämligen en regel, som jag följer: Klä på dig inte för snabbt för varmt i hösten samt klä på dig inte för tidigt för tunn i våren. Jag skulle behålla rätt med det här! I morse red jag genom Epona och det var en härlig dimmig och frostig morgon. Jag tyckte om detta och njöt frosten.
 
Senare på dagen:
Otroligt fint!
 
Sedan jag tränade klart Winterangel, hämtade jag Wintersecret för att träna också med honom. Vi är ett snyggt par, eller?
 
Vad jag tycker mest om Epona? De konstiga träden, som står som en pinne rakt mot himlen. På grund av cypresserna måste jag tänka på den italienska Toscana. Egentligen inte så konstigt, eller?
 
 
Ha en mysig dag!
#1 - - Ellen Eveninggirl:

Vad fina bilder! :)

Svar: Tack ska du ha! =D
winterborn.blogg.se