RPG

En flyttning igen ...

Hej på er!
 
Ni har rätt, om ni undrar nu, om jag inte hade flyttat nyligen. Det var inte så länge sedan. Men ... jag vet inte direkt, hur jag kan börja berätta. Jorvik har ett fint och härligt område. Jag kunde väldigt snabbt resa till Fort Pinta eller var snabbt i Silverglade osv., men jag saknade något och Herman gick även sin väg, så att det inte hade kommit, som jag tänkte innan. Det var lugnt i Jorvik, allt var gjort och jag kände inte direkt mig hemma.
 
Så stod jag på nytt framför skylten och visste inte, vart ska jag ta vägen. Ska jag våga att gå en ny?
 
Lite osäkert, men varför inte! Så tog jag upp den nya vägen, ett nytt äventyr och packade ihop alla mina grejer för att dra vidare. Om jag räcknar rätt, så måste det vara min fjärde eller femte flyttning.
 
Ett avsked, som inte gjorde ont.
 
Äntligen där!
 
Jag hade tur igen, tror jag. Stallet ligger direkt i närheten, där jag ska bo. Jag hittade en liten bostadsrätt direkt vid havet och utsikten är helt fantastisk!
 
Ett blick på både Silverglade och Fort Pinta! Häftigt, eller hur?
 
Om jag skulle känna mig här hemma? Vi får väl se! ;D En trevlig helg på er alla!