Min önskan till SSO

Det finns några smågrejer, som jag önskade mig att kunna ändra hos SSO:
 
1. Ta bort SR-stjärnan
Jag tycker, att det är onödigt att visa, om man är en Star Rider eller inte. Dessutom är det snyggare att se den kompletten tränsen.
 
2. Prioritera en chattkanal
Jag följer inte den globala chatten. Klubbchatten är mer spännande. Då kunde chattsymbolen blinka för mig ;)
 
3. Kompisarnas blick
Det vore absolut kul, att alla tittar på den spelaren bakom datorn, om man står i en vis närhet. Ha även mer RPG-effekt. =D
 
4. Välja hästens manfärg - alltid
Om man köper en häst, så vore det kul och lite speciellt att kunna välja ut hästens manfärg hela tiden.
 
5. Krocka med andra
En kropp är en kropp. Man skulle inte kunna gå genom en annan spelare. Undantag: tävlingarna.
 
Vad jag tror, att det ska komma? Jag prognostiserar:
 
1. Alla spelare ska blinka.
 
2. Alla hästar ska blinka.
 
XD
 
Ha det så bra där ute!
 
#1 - - Ada Wolfdaughter :

Håller helt med angående chatten :D Jag vill enbart att den ska blinka om någon skriver i Klubb, eller Vän.

Och JA vad kul det vore om man kunde välja specifik manfärg på varje häst man köper :D

Svar: Just det! En blinkande vän vore också en kul grej XD Tack för din kommentar och ha det så bra!
winterborn.blogg.se