RPG

Nej! Är det sant!?

Hej på er!
 
Jag kan absolut inte fatta, vad som hände idag! Snälla, kan någon knipa mig, så att jag vaknar! Det måste vara en dröm och ingenting annat ... eller?
 
Egentligen började min dag inte så bra. Först snubblade jag och föll väldigt hårt på min näsa, vilket slog mig totalt ur banan för idag. Näsblodningen var sedan inte så farligt och slutade snabbt, men jag var väldigt rädd för, att jag kunde ha brutit något, eftersom det gjorde mycket ont. Vilken dum grej! Om vara säkert, åkte jag till doktorn, men allt var okej - inpå några svullnader. Vilken tur ändå! Han menade till mig, att jag skulle gå hem och lite vila. Det gjorde jag (förstås) inte, utan gick till Steve för att träna lite Sony. Om det var klukt? Ingen aning, jag mår de facto bra! =D
 
Jag övade några tävlingsbanor runt om Moorland - och vi var väldiga snabba. När jag kollade klockan efter en tävling, märkte jag, att championatet snart skulle starta. Jag tänkte: Ja, varför inte träna lite mer! och skrev in mig. Championatet började och Sony gjorde ett fel hos ett hinder i början, men klarade sig bra, så att vi fortsatte väldigt snabbt - utan vidare fel (okej, vi åkte ner backen, men utan skador).
 
När jag hade kommit till målet, var jag lite sur. Varför? Klockan räcknade ner och jag var tvungen att vänta:
Väldigt länge att vänta ... Det var inte spännande för mig, eftersom jag ju hade haft ett öga på listan innan och visste redan, att jag skulle komma på den fjärde platsen.
 
Men då hände undret!
NEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJ!!! Tredje platsen!? Vilken överraskning! Ni tror inte, hur jävlaglad man kan bli om en tredje plats!!! Efter 2 eller mer år klarade jag äntligen en vinst! Ja, en vinst! Dock trodde jag fortfarande inte, att det var sant. Jag måste först kolla min postlåda.
Det var absolut sant! Hela tiden var jag så deprimerad att inte ha fått en chans och nu, nu hände undret! Bara så ... per slump. Sjuk nöjd är jag nu. Det var allt, vad jag ville ha - bara en medalj. Ja, en dag, så ska det hända för alla ;D Håll ut och kämpa på!
Lycka till! =)
#1 - - Alanis Moonstorm:

Grattis till tredjeplatsen ^^

Svar: Tack, tack! =D
winterborn.blogg.se