RPG

Min helg ...

Hej på er!
 
Min helg har varit rätt lugnt, kan man så säga. Fortfarande fick jag en present från en födelsedagsansvarig kvinna i Fort Pinta på grund av Jorviks födelsedag, som ju alla firar och jag var på gallerian, samt kunde jag lite träna Sony, som var jätteglad att se mig och blev bättre och bättre.
 
På gallerian var det roligt. Egentligen letade jag efter något, som jag inte kunde hitta. Då väntade jag praktiskt på Raptor, för att inte vara onödigt här. Den första gången, att jag hade sett och lyssnat på honom!
Nja, min typ är han inte, men låten var helt okej och så dansade jag lite efter hans musik, som de andra gjorde, som var med, för att också träffar honom.
Tack för musiken, Raptor!
 
Hade jag egentligen berättat, att jag är höjdrädd? Den nya trappan i Fort Pinta är inte min grej! Känslan, att jag kunde ramla ner, är hela tiden hos mig. En gång måste jag rida ner, det gick inte på ett annat sätt - jag blundade, dra på hela kroppen och Sony skulle självsäkert hitta vägen -, eftersom jag följde en liten apa, men inte en gång till! Hellre rider jag runt. Hm? En apa? Ju, den hade stulit olika saker, men det klarade sig. Berättelsen låter lite konstigt, eller hur?
Och vad gör min syster egentligen? Hon mår bra och har en ny häst, som heter "Eveningstar", en Morgan. Sandy hälsade mig i midsomras och är nu absolut i Western-feber! Hennes dressyrkunskaper är men inte förlorade! Dessa kan hon underbart använda hos reining eller trail. Hon lovade att skicka flera bilder. Jag är spänd på dessa!
 
Ha det så kul alla!