Mitt rykte

Jag är ingen bra ryktejägare, men det går peu om peu framåt. Ibland är det helt jobbigt för mig, eftersom jag inte har så mycket tid för att spela och så känns det mer tråkigt än roligt för att förbättra sitt rykte. Ofta glömmer jag bort, att det egenligen också finns Jarlaheim eller Gyllenås, eftersom anknytningen inte är så bra resp. direkt, som jag önskande mig. Men, jag ska vänta så länge innan det ska komma förändringar, som tvingar mig att fortsätta och fylla upp alla punkter. På den andra sidan tänker jag: vad går nog så snabbt framåt hos SSO utom hästraserna? Ta det lugnt! Innan dess ska jag koncentra mig på hästens level. ;D Ha det så lugnt som jag!
#1 - - Ada Wolfdaughter:

Ja egentligen kommer det lite väl mycket hästar och alldeles för lite långvariga, stora uppdrag :/

Jamenar med tanke på hur mycket hästar de fortsätter o lansera i spelet, så borde verkligen ens hemstall med mera förbättras enormt inom snar framtid.

Det skulle inte vara så kul att ha tex 75 % av sina hästar på hästön :(

Och när ens häst är färdig levlad så borde det finnas något slags syfte med det...
Tex att skicka iväg hästen till ett tävlingsstall där den vinner pengar och priser.
Eller att kunna ha ett stuteri och avla och sälja...
Eller att man har en egen ridskola dit hästarna får åka
osv. osv.