En rar starthäst, som man inte får syn på varje dag

Jag blir hel glad och förtrollad, när jag ser den här starthästen:
Jag misstänker, att den är i spelet väldig sällan och jag måste titta på, om det skulle galoppera förbi den. Känner du samma känslor som jag?
 
Ibland kan jag inte förstå, att man bara kunde sätta ihop en starthäst. Jag skulle gärna vilja ha så många av dem! Dock vilken tur, att det finns några. Bara tyvärr faller de inte så ofta i min smak. Då hade jag t.ex. utvålt en annan man. Allmänt vore det kul, om man själv kunde välja ut manfärgen hela tiden hos alla hästar. ;( Så är det ... tyvärr, tyvärr.
#1 - - Ada Wolfdaughter:

Ja vad häftigt det vore om man fick välja tagelfärgen helt själv på varje häst :D underbar idé!

#2 - - Ada Wolfdaughter:

Ibland när jag ser vissa starthästar så tänker jag på hur enormt vackra dem är, och hur jag ibland önskar att jag valt en annan färg på min starthäst! xD Jag skulle velat välja en mörk fux, ungefär den på din bild, eller aningen ljusare...

Svar: Då håller jag med ;D Tack så hemskt mycket för din kommentar!
winterborn.blogg.se