Nej! Kan det vara sant?

För 2 dagar sedan berättade jag ännu, hur tråkigt det är, att jag inte fått ihop alla röda skelettdelar hittills ... och idag? Vad har hänt? Hade jag verkligen så mycket tur, att jag kunde avsluta det här uppdraget? Jag undrar själv och kan inte fatta det så på riktigt.
Otroligt!
 
Men när jag ville byta de extra fynden mot något hos Harley, så såg jag inte honom. SSO har en spökbugg mer nu! XD
Efter det ville jag rida till Fort Pinta för att titta, vad det finns nya i Jorvik Citys galleria. Då upptäckte jag en bra tanke och jag hoppas, att det följer mer och mer andra spelare det här exemplet:
Att ställa sin häst emot busshållplatsen. Toppen!
I
it! ;D
 
Det ser absolut finare och mer respektfullt ut än det här:
Vad jag shoppade? Handskar, som var egentligen onödiga. Dock på en kylig vårmorgon passar de riktigt bra!
Ha det så bra!
#1 - - Ada Wolfdaughter:

Smart! Jag ska definitivt ställa min häst där from nu ;)
Snygga handskar!!! Passar jätte bra ihop :)