Jag har ingen aning ...

... vad SSO tänkte sig. Det är nu den andra gången, att jag har fått det somriga tränset sedan midsommarskattjaktens början. Därmed har jag detta träns redan tre gånger, men tyvärr fortfarande ingen somrig sadel. Jag tror inte på, att jag ska få sadeln i detta år med. Det är så tråkigt och frustrerande, om man inte får ett set komplett och vet, att man sedan måste vänta ett helt år på en ny chans! Chansen står i alla fall väldigt lågt. Dock frågar jag min syster Sandy, då svarar hon, att hon har setet komplett och sadeln samt filten ju dubbelt. Absolut orättvist! Eller hur?
#1 - - Stacy Flowernight:

Det är spelet som slumpar fram vad man ska vinna. Så ibland kan man få en sak som man har redan.

Svar: Jag vet, därför är det så jobbigt ;)
winterborn.blogg.se

#2 - - Ada Wolfdaughter:

Ja det där systemet är sämst :( SÅÅÅ sämst att ... jag orkar inte!