Känner ni också det?

Ibland är det enkelt för mycket allt.
 
Jag läser ibland hos andra spelare, att de inte vill ha mer och mer kläder (eller hästar). Istället ska SSO jobba på nya uppdrag. För mig är det relativt oinstressant, eftersom jag aldrig behövde en status i form av kläder och de får gärna uppdatera en gång om månad. Jag tror, de flesta är bara för bortskämda av SSO. Naturligtvis skulle SSO vilja att vi betalar mer och mer för att kunna utveckla spelet, därför överflödet på grejer. För slutligen finns det bakom det här personer, som vill ha sin lön. Dessutom är SSO ett spel på nischmarknaden, där det inte finns ett flertal av spelare. Man säger ju, att mer och mer kvinnligare spelare ska spela i framtiden, men jag vet inte, om de satsar på den rätta hästen, för de leker också med den typiska tjejklichén. Jag tror inte, att jag behöver förklara det.
 
Men nej, jag vill inte gnälla om SSO. Jag är glad, att jag får spela ett spel, där man kan känna rida en häst, som jag saknar i mitt reala liv. Det kompenserar så lite.
 
Nu, varför kommer jag på detta. På grund av Fort Pintas strandfest! Jag är ingen shopping junkie, men äntligen hittade jag skor, som passar väldigt bra till min Outfit. Det är bara denna sak, som jag önskar mig. Vilken tur då, att jag inte behöver ett fullt upp rykte för dem.
Perfekt! Eller hur?
 
Dessutom nöjt jag av SSOs sommar. Så fint!
En rolig grej har jag kvar. En bugg, som var väldig att titta på:
P.S. Jag säger alltid till andra: ge inte upp! Men nu gjorde jag själv det. Jag slutade tävla, eftersom jag inte vet, hur de andra gör. Jag hade de samma sakerna, den samma snabba hästen, kände de samma förkortningarna, men kunde inte hålla med. Finns det verkligen en så stor skillnad från dator till dator? Min bästa plats var hittills:
Ja, jag är så lite besviken på mig. Egentligen är det inte bra, att världen tävlar ... alltid och ständigt. Jag vet, man skulle inte ge så mycket på ett spel, men tyvärr är ett spel också bara en spegelbild av vår värld där ute.
 
Ha det så roligt alla!
#1 - - Ada Wolfdaughter:

WoW :D Skorna var verkligen perfekt till dig o din hästs outfit!