Så många projekt, men tyvärr ingen tid ...

Det ligger så många bilder på min dator och de väntas på mig, men det finns enkelt ingen tid, för att sortera, bearbeta och publicera dem. Ett projekt hade jag redan börjat, men inte avslutat: Starthästarnas man. Samma sak ville jag göra med alla karaktärens variationer:
Det nästa projektet var, att visa instruktionerna på en sida:
Det kan bli roligt att se, hur man började själv. ;D
 
Sedan ville jag skiva om en sak, som har kommit ihåg, när jag måste hämta sjärnan hos ett juluppdrag. Känner ni igen bilden?
Just då måste jag tänka på barnvisan: björnen sover. Roligt, eller hur? =D
 
Den nästa tanken är, hur det vore, om det fanns flera olika renar till jul per slump. Den första är normal, den andra ljusare och den tredje mörkare.
Nyligen har en ny tanke kommit: att utveckla en karta, där man hittar på alla fyndplatser. Ibland är det svårt att hitta igen en plats och kartan kan hjälper till. Vad tycker ni? Bra eller inte så bra?
Om jag läser på de andra bloggarna, så berätter några om sitt SSO-drömstall. Ju, tankar om det har jag också. Jag önskar mig ett stall, där hästarna också kan stå ute och beta. Man kan titta på sina egna hästar, när man kommer, men realiseringen är inte så enkel, för alla platser måste man bygga om. Stalluppgiften kan också bara beträffa en box eller två. Så kunde stallet se ut, om jag kunde bygga det:
Samma sak med tävlingarna. Jag är så trött på att kämpa mot andra, eftersom jag vet, att jag inte kan vinna på grund av min tid (bl.a. låg level och dåligt humör). Jag kunde ha en level-15 häst med bra humör, men varför? Jag har ingen tid att träna eller springa en bana 1000 gånger för en bra tid. Dessutom: alltid bara hoppa, hoppa, hoppa. Jag vill springa med min häst! Bara springa, springa, springa ... är jag för gammel för spelet? Oo
 
Nu kommer jag till den sista punkten, som jag gärna vill berätta om:
Jaaaaaaaaaaaaaa, men tyvärr försent. :/ Nu är vinterperioden snart förbi och en ny häst ska kommer i mars. Då behöver jag inte köpa en ny style för. Så sparar jag stylen för det nästa året ;D
 
Så ... kort och knappt nya informationer. Vi ses!
#1 - - Ella:

HEJ!
vilken fin blogg du har!
Jag tycker att en karta över alla fyndplatser skulle varit jättebra!
Jag har själv svårt att hitta alla platser i bland och glömmer lätt bort dom thihi :)
MVH Ella

Svar: Hej! Jag tackar dig ;D Jag får se, vad jag kan göra då. Ha det bra så länge ^.^
winterborn.blogg.se