Julstress och "Rudi is back"!

Hej på er!
 
Snart är jul igen och alla presenter är redan lackade (jag måste skicka iväg dem med posten till min familj)! Det är bara några dagar kvar! Dock tänker jag inte ännu så vid, eftersom först kommer ju min födelsedag! Vem har tid och ska jag bjuda? Vad ska jag laga för mat? Nej, jag ska ta lugn detta, annars blir det bara ett chaos. Hur som helst, jag jobbade väldigt hårt och fick presenter och ett julkort i förväg av Silverglades rådsman som tack för hjälpen. Yeah! Och så får jag även säga: Semester! Allt annat ska ordna sig! Visst!
 
Vilken påminnelse det är från Steves gård! Då blir jag lite sentimental och jag måste nästan gråta. Men just nu har jag lite semester och så tänkte jag mig också, att hämta renen "Rudolf" av kallterna över de juldagarna hem till mig. Naturligt måste jag också ha den tradionella dräkten!
 
Vilken skoj!