Jag älskar den glömda dinosauriens dal

Det är nästan lite synd, eftersom jag nu glömmer bort mina hösthästar ”Dreamer” och ”Walker”. Just Walker hade likväl Dreamer i fjol en sannerligen kort tid, eftersom hösten, som vi fortfarande har, var denna gång mer än tråkig hos SSO, då ingenting hade hänt – utom Halloween, och jag har inte så många bilder på honom. Jag var också lite trött på SSO, så att jag inte hade loggat in mig varje dag.
Men nu har dinos dal öppnat och jag älskar vintern så mycket, att det också måste vara en vinterhäst, om jag rider genom dalen. Därför hämtade jag förtidigt Winterbelle. Jag ska också vänta på fjordingarna och inte köpa en ny häst före dem för vintern på den första december.
 
Den glömda dinosauriens dal är skitbra! De lyckades, att skapa ett härligt vinterlandskap. Ibland saknar jag en plats, där det finns solskenet. Kanske kommer den ännu. Vem vet? ;D Ha det så roliga i dalen!
Vad mysigt det är ... eller hur?
#1 - - Ada Wolfdaughter:

Vilka fina bilder :D
Jag har ännu inte varit inne där, men åh så mysigt det ser ut!