Mitt stolta fuxsto "Springmagic"

Ridperiod:
vår, från mars till maj
 
https://cdn1.cdnme.se/4321622/6-3/springmagic5_5300a70588e59d9f1f8064a0.png
(Bearbetning med Gimp 2.8.8)
Namn:
Level:
 
Kön / Ålder:
Mankhöjd / Färg:
 
Ras / Typ:
Ursprung:
 
Träning:
Karaktär:
Springmagic (Smeknamn: Maggi)
15
 
Sto / 6 år
1,49 m / Palomino med genomgående bläs och vita helstrumpor
 
Arabiskt fullblod / Fullblod
Jarlaheim
 
snabbhet, vighet, uthållighet
mycket livlig och uppmärksam, intelligent, nervös, allround fritidshäst
 
https://cdn1.cdnme.se/4321622/6-3/springmagic_52ffa0732a6b22acbfe98c4b.png
#1 - - saga moonfoot:

Asså det är ju inte ens en fux! ( No hate! ) c: Det är en isabell färgad arab c:

Svar: Det stämmer! XD Jag observerade inte det under denna tid. Tack ;D
winterborn.blogg.se

#2 - - Amanda:

Saga moonfoot det är inte en isabell häller! XD Det är en palomino C:


Svar: Tack, att du besökte min blogg och för din kommentar, samt uppmärksamheten, men ni har båda två rätt! Isabell (europeiskt) och Palomino (amerikanskt) är absolut samma sak, bara på olika språk ;) Då spelar det alltså ingen så stor roll, vilket namn jag tar. Men det finns personer, som skiljer det i: Isabell är mer ljusare och Palomino är mer kraftigare i färgen. Ljusfux (som hade jag före) passar också helt bra. ;) Ha det fortfarande så roligt!
winterborn.blogg.se