SSO önskar oss en god jul! =D

Jag är egentligen hel nöjd med spelet Star Stable Online. Att det händer några grejer kan alltid vara, men jag är riktig missnjöd, när jag måste tänka på supporten. Att får ett svar är så svårt och behöver mycket tid. Det är mer än tråkigt och stör lite det underbara spelet. :/ Hoppas vi på ett bättre år 2015! ;D
 
God jul på er alla, där ute!
#1 - - Alanis Moonstorm:

God Jul! :D

#2 - - Alanis Moonstorm:

Såg på facebook att du fortfarande inte fått tillbaka din hacka, har du mailat support? När jag gjorde det fick jag ett svar(fick det snabbt dessutom!) med en värdekod jag skulle använda för att få tillbaka hackan, så jag antar att det är så man går tillväga för att få tillbaka den? Se till att kolla så att mailet inte hamnat i skräpposten! :O

Svar: Ja, jag har mailat flera gånger, men utan succé hittills. :/ Jag ska kolla det, men egentligen hade jag aldrig ett problem med det.
EDIT: Skräppärmen är deaktiverad och tom. :/ Tack för hjälpen!
winterborn.blogg.se