Bugg och frustration

En rolig bugg är denna gång väl på grund av renarna, att hästens man och svans ibland saknas. =D Men den här akhal-teken ser så snyggt ut utan man, eller hur?
Då kan man önskar sig, att optionen också finns hos manaffären - naturligtvist med svans ;D som här:
 
Källa: https://www.pinterest.com/pin/339247784402403768/
 
På den andra sidan frustrerar det nu mig, att jag ännu inte har tillbaka min hacka resp. SSO inte kan publicera en allmän kod. Jag väntar nämligen fortfarande på ett svar av supporten och hade nu skickat ett nytt mejl till supporten med en ny mejladress. Jag hoppas, att det snart förgör sig självt, därmed jag kan fortsätta.
På den tredje sidan frustrerar det, att Stonegrounds expeditions avdelning är så jobbig. Man vill gärna köpa snygga grejer, men det går inte så fort. Snart är jag level 17 Oo Galnet, eller? Så ska det väl bli min vintersyle nästa år. ;D Vi får se.
#1 - - Ada Wolfdaughter:

Vad är det som gör att hackan försvinner? Så inte jag gör det misstaget?

Svar: Du får inte lägga hackan på hästen, medan du tar hand om den. Alltså när du matar eller borstar den, annars är din hacka försvunnen. Jag vet inte, om de har fixat buggen nu, för de berättar ingenting om det.
winterborn.blogg.se